PRACOWNIA STRUKTUR DZIAŁAŃ PRZESTRZENNYCH I BARWY
STRUKTURY DZIAŁAŃ PRZESTRZENNYCH I BARWY
Celem zadań realizowanych w Pracowni Struktur Działań Przestrzennych i Barwy jest zaznajomienie studentów z podstawową wiedzą o prawach rządzących kompozycją i barwą oraz świadomym ich użyciu w procesie twórczym. Działania w pracowni mają charakter intermedialny. Zadane tematy realizowane są w takich mediach jak: rysunek, malarstwo, grafika, relief, obiekt przestrzenny, fotografia, wideo, animacja cyfrowa, instalacja. Decyzja o wyborze najbardziej odpowiedniego medium i formy realizacji ćwiczenia dojrzewa w trakcie pracy koncepcyjnej, zbierania materiałów, szukania inspiracji, wykonywania szkiców, rozmów i dyskusji z prowadzącymi, oraz innymi studentami. Staramy się dbać aby realizacje studentów były wysoce nacechowane indywidualnym i kreatywnym sposobem widzenia zadanego tematu, przy jednoczesnej świadomości i celowości użycia określonych środków wyrazu. Zwracamy uwagę na umiejętność werbalnego uzasadnienia swoich wyborów przez studentów, przy użyciu właściwych terminów i pojęć. Zawarte w programie pracowni ćwiczenia poruszają wiele zagadnień z dziedziny kreacji i percepcji zjawisk wizualnych. Duży nacisk kładziemy na sam twórczy proces, stopniowe dochodzenie do konkretnych rozwiązań. W toku dyskusji nad studenckimi koncepcjami omawiane są przykłady dzieł sztuki szczególnie związane z przestrzenią i architekturą, sytuujące się w polach działań typu Site-Specific czy Land Art. Jednocześnie staramy się, by podczas pracy nad koncepcjami nie zatracić swobodnej inwencji i nie zagubić radości tworzenia.
STRUKTURY DZIAŁAŃ PRZESTRZENNYCH I BARWY
Celem zadań realizowanych w Pracowni Struktur Działań Przestrzennych i Barwy jest zaznajomienie studentów z podstawową wiedzą o prawach rządzących kompozycją i barwą oraz świadomym ich użyciu w procesie twórczym. Działania w pracowni mają charakter intermedialny. Zadane tematy realizowane są w takich mediach jak: rysunek, malarstwo, grafika, relief, obiekt przestrzenny, fotografia, wideo, animacja cyfrowa, instalacja. Decyzja o wyborze najbardziej odpowiedniego medium i formy realizacji ćwiczenia dojrzewa w trakcie pracy koncepcyjnej, zbierania materiałów, szukania inspiracji, wykonywania szkiców, rozmów i dyskusji z prowadzącymi, oraz innymi studentami. Staramy się dbać aby realizacje studentów były wysoce nacechowane indywidualnym i kreatywnym sposobem widzenia zadanego tematu, przy jednoczesnej świadomości i celowości użycia określonych środków wyrazu. Zwracamy uwagę na umiejętność werbalnego uzasadnienia swoich wyborów przez studentów, przy użyciu właściwych terminów i pojęć. Zawarte w programie pracowni ćwiczenia poruszają wiele zagadnień z dziedziny kreacji i percepcji zjawisk wizualnych. Duży nacisk kładziemy na sam twórczy proces, stopniowe dochodzenie do konkretnych rozwiązań. W toku dyskusji nad studenckimi koncepcjami omawiane są przykłady dzieł sztuki szczególnie związane z przestrzenią i architekturą, sytuujące się w polach działań typu Site-Specific czy Land Art. Jednocześnie staramy się, by podczas pracy nad koncepcjami nie zatracić swobodnej inwencji i nie zagubić radości tworzenia.
DYNAMIKA W PRZESTRZENI
I st., I rok
AUTORZY OD LEWEJ:
Patrycja Krzanowska, Agnieszka Wygoda, Malwina Nowak, Kinga Kołodziej, Radosław Mozdyniewicz, Alicja Szędzioł, Ewelina Słomska.
DYNAMIKA W PRZESTRZENI
I st., I rok
AUTORZY OD LEWEJ W POZIOMYCHY RZĘDACH:
Sylwia Siudak, Magdalena Podolska, Maja Bielecka, Wiktoria Kubat, Sylwia Turkot, Anna Bednarek, Karyna Milchina, Katarzyna Rajtar, Maria Talaga, Agnieszka Wygoda, Alicja Szędzioł, Kinga Kołodziej.
RYTM, AKCENT, DOMINANTA
I st., I rok
AUTORZY OD LEWEJ:
Agata Michorowska, Julianna Rembila
GRID
I st., III rok
Sara Zielińska
GRID
I st., III rok
Dominika Nikiel
GRID
I st., III rok
Agnieszka Wygoda
GRID
I st., III rok
Alicja Łapa
GRID
I st., III rok
Ewelina Słomska
HARMONIA I EKSPRESJA
I st., III rok
Aneta Burzec
GRID
I st., III rok
Paulina Pytlik
GRID
I st., III rok