INTERMEDIA,
PROJEKTOWANIE GRAFICZNE,
LABORATORIUM KOMPUTEROWE,
DZIAŁANIA INTERMEDIALNE W ARCHITEKTURZE,
DZIAŁANIA INTERMEDIALNE W PRZESTRZENI
PROJEKTOWANIE GRAFICZNE,
LABORATORIUM KOMPUTEROWE,
DZIAŁANIA INTERMEDIALNE W ARCHITEKTURZE,
DZIAŁANIA INTERMEDIALNE W PRZESTRZENI
Absolwent Wydziału Architektury Wnętrz krakowskiej ASP (dyplom, nagrodzony medalem ASP w 1997 r.), obecnie wykładowca tej uczelni, na stanowisku adiunkta, prowadzący pracownię Intermediów i Projektowanie graficzne.
Uprawia grafikę i animację 3D, motion design i mapping video.
Autor wystawienniczych i teatralnych instalacji multimedialnych, efektów specjalnych i animacji do filmów fabularnych, krótkometrażowych i promocyjnych.
Jako twórca animacji artystycznej i reklamowej współpracował m.in. z: Muzeum Narodowym w Krakowie, Instytutem Adama Mickiewicza, Krakowskim Biurem Festiwalowym. Przygotował projekcje wielkoformatowe do widowisk: Carmen TV wg G. Bizeta (reż. Jarosław Staniek) – w ramach krakowskiego Festiwalu Sacrum Profanum, Quem Quaeritis – w ramach Festiwalu Misteria Paschalia, Carmina na podstawie kantaty Carla Orffa (reż. Maciej Sobociński) – krakowskie Wianki, obchody 750-lecia lokacji miasta Krakowa. Autor efektów specjalnych i animacji do filmów fabularnych, krótkometrażowych i promocyjnych (m.in. Zakochany Anioł reż. Artur „Baron” Więcek), animacji reklamowych, czołówek programów telewizyjnych (m. in. dla RMF FM, TVN S.A. TVP).
Współautor instalacji interaktywnych, m in. 1912 wymiary tradycji / 2012 wymiary przestrzeni w krakowskim Bunkrze Sztuki. W teatrze współpracował m. in. z Anną Augustynowicz (Król Lear, Wracaj, Greta Garbo przyjechała), Józefem “Żukiem” Opalskim (Czarne Wdowy, Savannah Bay), Pawłem Szumcem (Królik Królik, Śmierć pięknych saren), Maciejem Sobocińskim (Beatrix Cenci), Artur Więckiem "Baronem" (Wariacje Tishnerowskie), Krzysztofem Rauem (Czy pan istnieje, Mr Jones?), Andrzejem Jakubasem (My Dad’s a Birdman).
Fotografia–pejzaż-natura
Grafika artystyczna
Realizacja–Projekty
Uprawia grafikę i animację 3D, motion design i mapping video.
Autor wystawienniczych i teatralnych instalacji multimedialnych, efektów specjalnych i animacji do filmów fabularnych, krótkometrażowych i promocyjnych.
Jako twórca animacji artystycznej i reklamowej współpracował m.in. z: Muzeum Narodowym w Krakowie, Instytutem Adama Mickiewicza, Krakowskim Biurem Festiwalowym. Przygotował projekcje wielkoformatowe do widowisk: Carmen TV wg G. Bizeta (reż. Jarosław Staniek) – w ramach krakowskiego Festiwalu Sacrum Profanum, Quem Quaeritis – w ramach Festiwalu Misteria Paschalia, Carmina na podstawie kantaty Carla Orffa (reż. Maciej Sobociński) – krakowskie Wianki, obchody 750-lecia lokacji miasta Krakowa. Autor efektów specjalnych i animacji do filmów fabularnych, krótkometrażowych i promocyjnych (m.in. Zakochany Anioł reż. Artur „Baron” Więcek), animacji reklamowych, czołówek programów telewizyjnych (m. in. dla RMF FM, TVN S.A. TVP).
Współautor instalacji interaktywnych, m in. 1912 wymiary tradycji / 2012 wymiary przestrzeni w krakowskim Bunkrze Sztuki. W teatrze współpracował m. in. z Anną Augustynowicz (Król Lear, Wracaj, Greta Garbo przyjechała), Józefem “Żukiem” Opalskim (Czarne Wdowy, Savannah Bay), Pawłem Szumcem (Królik Królik, Śmierć pięknych saren), Maciejem Sobocińskim (Beatrix Cenci), Artur Więckiem "Baronem" (Wariacje Tishnerowskie), Krzysztofem Rauem (Czy pan istnieje, Mr Jones?), Andrzejem Jakubasem (My Dad’s a Birdman).
Fotografia–pejzaż-natura
Grafika artystyczna
Realizacja–Projekty